Noriu išmokti patylėti. Ypač tuomet, kai nekalbu.

2012 m. liepos 27 d., penktadienis

Bernardinai.lt jau išleido mano knygą "Apie Kotryną, jos angelą, musę Zosę ir kt."

Labai džiaugiuosi ir be galo esu dėkinga bernardinų redakcijai už mano knygos leidybą, ypač vyr.redaktoriui dr.Andriui Navickui, kad nuoširdžiai susidomėjo šiuo kūriniu ir ėmėsi iniciatyvos ją išleisti.
Taip pat esu dėkinga visiems, kas prisidėjo prie knygos leidybos - dailininkei Vaivai, maketuotojai Karinai, gerbiamoms redaktorėms... Taip pat vaikiškų knygų žinovėms Daivai ir Laimai B., kurių nuomonė man buvo labai svarbi ir jų dėka išdrįsau apie kūrinį užsiminti knygų leidėjams... Ir visiems begalinis dėkui!

Iš tikro tai pirmasis mano užrašytas kūrinys, bet taip jau išėjo, kad jis nuolankiai užleido pirmumo vietą Murmekliui ir Bambekliui :), jau vėlesniam pasakų rinkiniui. 

Istorijos gimė labai spontaniškai, užrašius vieną iš pirmųjų užbaigiau sakiniu "Tai jau kita istorija" ir čia pat supratau, kad turėsiu rašyti dar. Tikrai, kažkoks stebuklas tas rašymas. Lyg tave kas įmestų į vandenį, o tuomet žiūri - juk čia srauni upė, ir jos srovė ima nešti nešti... Knygos įžangoje aprašyta, kaip toji mergaitė Kotryna atsirado šiame kūrinyje, o vėliau ir mano šeimoje - kai laukėmės pirmagimės, abu su vyru kažkaip žinojome, kad bus mergytė, ir kad vardas jos - būtent Kotryna... 
[Regis, stebuklai taip ir tyko mus už kiekvieno kampo, o rašydamas jau nežinai - tikrovė tai ar pasaka... :)]
--

Viliuosi, kad ši knyga praturtins vaikus, ir gal net ir berniukai ją paskaitys :) 

Bernardinų rekomendaciją šiai knygai galima perskaityti čia: http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2012-07-25-bernardinai-lt-rekomenduoja-a-umbrasienes-knyga-vaikams/85836

P.S. Knyga žada būti nebrangi, nes išleista minkštais viršeliais. Na, ir paminėsiu, kad brangiausiai knygos kainuoja knygynuose, o kur kas pigiau leidyklose arba - bažnyčiose:), kur jomis prekiaujama prieš ir po pamaldų. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą