Noriu išmokti patylėti. Ypač tuomet, kai nekalbu.

2011 m. vasario 12 d., šeštadienis

Mano TĖVO mintis

Vakar buvome brolio gimtadienyje.
Jis iš tėvo gavo ir puikią dovaną - "Karo ir taikos" rinkinį.

O ant pirmos knygos priešlapio radau nuostabų palinkėjimą... Nors juokavom, kad iki mano gimtadienio tėvas dar spės ir man sukontempliuoti:) kokią gerą mintį, ši man taip tiko pastarųjų dviejų dienų apmąstymams.

Lyg išdygo nepelnytai (juk brolio gimtadienis, ne mano:) ) ir prakalbo tiesiai dūšion:


"<...> Ne visų karų pergalės bus saldžios, tačiau jų, tų pergalių linkime; tik vis laimėdamas nesmerk pralaimėjusių.
Kai gyvenimo verpetuose turėsi TAIKOS laikotarpių - užjausk kariaujančius - gal jie paklydę?"

                                                             

                                  Su pasididžiavimu dedu parašiuką: MANO TĖVAS (V.J.)
                                                                                                                                                

1 komentaras: