Noriu išmokti patylėti. Ypač tuomet, kai nekalbu.

2011 m. gegužės 21 d., šeštadienis

Pavasario žydėjimai svaigina...

 

Pavasario žydėjimai svaigina... Ar jaučiate? Juk tai mūsų Viešpaties kvapas, Jo šventumas skleidžiasi ir žydi... Paliesk, Viešpatie, kad ir mūsų meilė Tau šitaip ... Skaisčiai, tyrai, be neapykantos artimui...



Gal tai rojaus šešėliai suspindo žemėje?

                                                

                
               Aplankyk, Viešpatie, kaip saulė iš ryto...
               Aplankyk, ir tegu meilė Tau žydės nuolatos...

1 komentaras:

  1. Gražu. Tu taip subtiliai perteiki tai, apie ką aš jau kuris laikas mąsčiau... Svaigina ir mane tas pavasarinis žydėjimas, kvapai ir žiedų margumas... Kelia ir žadina Gyvenimui, širdis nerimsta, kaip Maugliui iš Kiplingo pasakų... Ramybė ateina tik tada, kai susitinku širdimi su Juo. Tada rodos visą pasaulį rankom apglėbčiau - širdis meilės prisipildo:) Ech... tik gėda ir gaila, bet tenka prisipažinti, kad užsisuku tarp rūpesčių rūpestėlių, darbų darbelių ir pas Viešpatį atbėgti ir ilgai pasibūti - laiko pritrūksta... ATBĖGU - PASISVEIKINU - PAPRAŠAU - IŠBĖGU;( Ir begalo esu dėkinga Dievui, kad Jis Myli mane tokią, kokia esu... Ir Priima, bei Laukia.. Mokausi mylėti taip, kaip Jis Myli, į žmones žiūrėti taip, kaip Jis Žiūri - Meilės pilnomis akimis... Ech... noriu to... Ups... na ir prirašiau. Ačiū Tau dar kartą, kad daliniesi ir pasakoji kuo gyveni.

    AtsakytiPanaikinti