Noriu išmokti patylėti. Ypač tuomet, kai nekalbu.

2011 m. spalio 17 d., pirmadienis

Nauja knyga vaikams - Kai Didysis Žmogus sėdėjo ant stogo


Apie laimėjimą Žalio Kodo konkurse jau esu rašiusi.

Tenoriu pasidžiaugti, kad išėjo žadėtoji knyga - Kodo kūrybinė grupė drauge su komisija bei balsais internete atrinko kūrinius, kurie įėjo į šią knygą.

Joje ir mano dvi pasakos: "Miškas autobuse" ir "(Ne)Reikalingi daiktai".
Manau, kad "Miškas autobuse" yra vienas geriausių mano kūrinių vaikams, o Žaliam Kodui esu dėkinga, kad šis konkursas paskatino mane sukurti dar keletą pasakų vaikams.
Laimėjimas parodė, kad jos neblogos :)

Ši tikrai puikiai, gražiai, stilingai išleista knyga turi vieną minusą - jos nebus galima nusipirkti. Paprastai, žmonės linkę ieškoti tokių daiktų, kuriuos sunku įsigyti :) Matysim, kaip ten bus, bet kaip supratau iš organizatorių kalbos, knyga turėtų pasiekti šalies bibliotekas, darželius, galbūt (viliuos) ir mokyklas. Tegu taip ir būna :).


Tad dėkui Žaliam Kodui, būtinai dėkui knygos iliustratoriui, ir, žinoma, projekto iniciatorei europarlamentarei R.Morkūnaitei-Mikulėnienei.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą