Noriu išmokti patylėti. Ypač tuomet, kai nekalbu.

2012 m. birželio 11 d., pirmadienis

"Aš čia, siųsk mane" - ?


Aš girdėjau Viešpaties balsą. Jis klausė: „Ką man pasiųsti? Kas eis už mus?“ Aš atsiliepiau: „Aš čia, siųsk mane“ (Iz 6, 8).

Kokia bauginanti ir kartu įkvepianti Izaijo patirtis. Viešpats su šiuo pranašu pasidalino savo našta: Jam reikia pasiuntinio, žmogaus, kuris eitų Jo vardu ir įgyvendintų Jo sumanymus.

Kiek šiandien yra neatliktų darbų, sumanymų, kiek neįgyvendintų paties Dievo svajonių, norų bei lūkesčių? Lygiai tiek, kiek neatsirado žmonių, kad tai įgyvendintų.

Melskime malonės, kad būtume klusnūs Jo vaikai, kad išgirstume Jo kvietimą ir noriai Jam pasiduotume.

--
Tiems, kas ilgisi gražių klusnumo Dievui pavyzdžių, labai siūlau perklausyti vienos dėstytojos iš JAV liudijimą (Teri McCarthy: Bet kur, tik ne į Kiniją -  http://btz.lt/article/mediaview/5458/1/18 ) - jame išgirsite ne tik apie tai, kuo "baigėsi" jos kelionė į Kiniją (ji ten gyveno ir dirbo keletą metų),  bet ir apie tai, kad įžymioji Kornelija Ten Bom yra buvusi Lietuvoje, labai kilniu tikslu... Ech, kaip mums reikia tokių įkvepiančių liudijimų. Jie tikrai uždega širdį, tikėjimą, norą pasišvęsti Dievui ir prašyti, kad Jis naudotų mus taip, kaip Jam patinka. Būti įrankiu, tegu ir pačiu mažiausiu Dievo rankose - yra nepaprastas, įkvepiantis dalykas!

Pamenu, kaip vienas Dievo tarnas yra kažkaip panašiai pasakęs - jei paklūstate Dievui, pasiruoškite nuotykiams. Galiu pritarti šiai minčiai šimtu procentų. Gyvenimas su Dievu tikrai kupinas neįtikėtinų spalvų. Taip, ne visi tampame misionieriais, vis tik pasidavę Šventajai Dvasiai, tikėtina, patirsime tai, "Ko akis neregėjo, ko ausis negirdėjo, kas žmogui į galvą neatėjo" (Kor.l.). Nors paklusnumas Dievui neretai  pareikalauja ir aukos... Bet, trokšdami gyventi su Dievu galime tikėtis, kad pabūsime neįprastose, tegu sunkiose, bet įkvepiančiose situacijose... Pabandykite pakalbinti bet kokį žmogų, kuris nugyveno gyvenimą stengdamasis atsiduoti Dievui - ar jis kada nors gailėjosi savo pasirinkimo? Ar jo gyvenimas buvo nuobodus, neįdomus? Esu tikra - tikrai ne. 

-

Grįžtant prie pranašo Izaijo patirties - tikrai be galo unikali patirtis, nes čia (Iz 6, 8) matau Viešpatį tarytum "išsiduodant", kad Jam labai reikia mūsų. Kiek daug Jis gali norėti pasakyti, padaryti žmonių gyvenimuose, bet - Jis pats tarsi apribotas... žmonėmis. Tais, kurie Jam nepaklūsta, kurie nueina "šėko pjauti", užuot vykdę Dievo valią. Bet Izaijas paklūsta, atsiliepia ir prašo: "Aš čia, siųsk mane". Ir kiekvienas Dievui atsidavęs žmogus tampa, tikiu, paguoda ne tik pačiam Viešpačiui, bet ir daugeliui žmonių, kuriems jis eis tarnauti. Nors - ne visada žmonės džiaugsis "izaijų" atėjimu į savo tarpą - kartais jie taip sujaukia nusistovėjusias normas, tvarkas, tą saugų ir šiltą gyvenimuką... Štai ir Izaijas ėjo į aklą, kurčią tautą... Nelengva būti įrankiu tokiose situacijose, juk mums daug labiau patinka, kai mūsų klauso:).  Tačiau net ir sunkiausiose situacijose nušvinta viltis, ateina paguoda - o didžiausia paguoda yra žinoti, kad esi Dievo rankose, Jo duotame tau kelyje. 

3 komentarai:

  1. Laba diena visiems, noriu pasidalinti patirtimi, kurią turiu su burtininku, vardu Dr Ajayi, jis yra labai galingas žmogus, palaimintas savo pirminio tėvo, kad padėtų žmonėms, turintiems įvairių gyvenimo problemų, aš išgyvenu blogiausią savo gyvenimo etapą, nes mano vyras man pasakė, kad nori skyrybų iš niekur, aš jo paklausiau, kur aš klydau, bet jis man nieko neatsakė, o išsikraustė iš namų, tai buvo tikrai keista, todėl ieškau pagalbos, kai sutikau daktarą Ajayi. rašybos ratukas internete, aš jam paaiškinau savo būklę po tam tikrų konsultacijų ir sužinojau, kad mano vyras dirba su savo sekretore ir yra jos užkalbintas, didysis burtininkas man pasakė, ką reikia daryti, ir aš vykdžiau jo nurodymus. Šiandien aš didžiuojuosi moteris, nes mano vyras yra namuose su manimi, o mes laukiame savo antrojo vaiko dėka dr. Ajayi, burtininko, jei jums reikia burtininko pagalbos bet kokiai problemai, Dr Ajayi yra teisus. asmenį už tobulą ir patikimą rezultatą. Susisiekite su jo Viber arba WhatsApp numeriu: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano žmona grįžo!!!
    Prieš šešis mėnesius turėjau problemų su žmona, dėl kurios išsiskyrėme. Kai ji išsiskyrė su manimi, aš nebebuvau savimi, jaučiausi tokia tuščia viduje. Iki tol, kol mano draugė papasakojo apie rašybos mašinėlę, kuri taip pat padėjo išspręsti tą pačią problemą, kurią ji rado tinklalapyje. i WhatsApp rašybos valdiklis ir aš jam papasakojau savo problemą ir padariau tai, ko jis manęs prašė trumpai. Kad trumpai apibendrinčiau ilgą istoriją, kol nesupratau, kas vyksta, ne anksčiau kaip po savaitės žmona man atrašė žinutę ir pasakė, kad nori sugrįžti. ir todėl ji grįžo pas mane ir pasakė, kad apgailestauja dėl to, kas nutiko. Dabar ji man kiekvieną kartą ir kiekvieną dieną pasakykite, kad myli ir pasiilgsta manęs. Esu labai dėkingas šiam puikiam burtininkui DR WALE ir nenustosiu skelbti jo vardo internete vien už gerą jo atliktą darbą. Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su šiuo puikiu žmogumi, jis padės jums bet kokiu būdu, galite parašyti jam el. laišką adresu WhatsApp: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti