Noriu išmokti patylėti. Ypač tuomet, kai nekalbu.

2012 m. birželio 5 d., antradienis

Šv.Kotryna Sienietė:


Tu esi Dievas - aš tvarinys.
Tu esi viskas - aš niekas.
Tu esi jėga - aš silpnumas.
Tu esi visur - aš tik čia.
Tu esi tėvas - aš tavo vaikas.
Tu esi gyvenimas - aš mirtingumas.
Tu esi kelias - aš blaškymasis.
Tu esi ganytojas - aš tavo avelė.
Tu esi nuolankumas - aš pilnas puikybės.
Tu esi tiesa - aš klaidų versmė.
Tu esi skaistumas - aš visas dėmėtas
Tu esi saulė - aš tik spindulėlis.
Tu esi okeanas - aš jo lašelis.
Tu esi visata - aš jos žvaigždutė.
Tu esi amžinybė - aš tik valandėlė.
Tu esi meilės ugnis - aš tik kibirkštėlė.
Tu valdai visą pasaulį - aš net savęs nevaldau.
Tu viską atnaujini - aš daug ką gadinu.
Tu kvieti į dangų - aš prie žemės glaudžiuosi.
Tu trokšti tarnauti - aš vien įsakinėti.
Tu esi amžina šlovė - aš vien lauko žolė.
Tu be manęs viskas - aš be tavęs niekas.
Tu vainikuotas erškėčiais - aš tik apie atpildą galvoju.
Tu esi tylinti amžina išmintis - aš triukšmingas nežinojimas.                
Kas tave pažįsta - myli, kas mane pažins - gailėsis.
Ką tu darai - visa gera, ką aš darau - dažnai pikta.
Tu esi mano teisėjas - aš vargingas nusidėjėlis.
Tačiau aš esu laimingas.

p.s. tiesiog ištirpau tai skaitydama... Ačiū T.Viluckui, pateikusiam šią citatą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą