Noriu išmokti patylėti. Ypač tuomet, kai nekalbu.

2011 m. birželio 11 d., šeštadienis

Bernardas Brazdžionis. Dialogas

Kristus:
Tavo sielą radau tartum paukštę mirštant
Ant akmens be vandens šio rudens sausroje,
Nepridėjau aš tau prie žaizdos nė piršto,
Tik praeidamas pažvelgiau liūdnas į ją...

Žmogus:
Tik žiedų milijonus pabėrei po kojų
Tolimiausių žvaigždynų šviesioj pilnaty,
Tik senus Švento Rašto žodžius pakartojai,
Kad šlamėtų man juos eukaliptai aukšti...

Tavo džiaugsmą radau, kai žvelgiau į leliją,
Kai klausiau, ką kalbi kurtiniam, nebyliam -
Ir sausros vidury Tavo meile man lijo
Ir tamsa Tu švietei mano žemės keliam.

Kristus:
Ir žiedų milijonai žydėjo po kojų
Tolimųjų žvaigždynų šventoj pilnaty,
Švento Rašto rašte mano veido ieškojai,
O jį kėlė dangop eukaliptai aukšti.

1 komentaras:

  1. Nuostabios eilės... Ačiū, kad pasidalinai jomis...
    Palietė, sugraudino, bet gera... Gavau. Esu dėkinga.

    AtsakytiPanaikinti